EFIT 6 januari

Ett Foto I Timmen den 6 januari.
Egentligen var det ju efit den 5:e men då jobbade jag. Så jag gjorde det igår isstället, men så har jag inte hunnit ladda upp alla bilderna förens nu. Men bättre sent än aldrig...

Kl.11.00

Den dagliga damsugningen och byte av tidningspapper i Wilmas bur.

Kl.12.00

Frukost...eller låter det bättre med brunch? med tanke på hur mycket klockan var.

Kl.13.00

Vi ska ut på promenad i snön.

Kl.14.00

Precis hemma igen efter promenaden, vid vår port, då de kommer och plogar.

Kl.15.20

Vi har varit och handlat.

Kl.16.00

Middagen är färdig.

Kl.17.26

Oj, här höll jag nästan glömma bort och ta en bild.
Vi spelar super mario bros wii. Mycket kul!

Kl.18.00

Tråkigt med nästan samma bild, men vi spelar fortfarande.

Kl.19.20

Jag är hungrig igen.

Kl.20.20

Bio. Göta Kanal 3.
Den var inte så bra, mycket förutsägbar.

Sen blev det visst inte fler bilder för den här gången.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag kan konstatera att din fågel är mycket modigare än min katt; min katt skulle ALDRIG sätta sig på dammsugaren... :)Å visst går tiden fort när man spelar spel och har skoj!

2010-01-08 @ 21:01:28
URL: http://www.rosconis.se
Postat av: Trulsan

Tack för titten, kikar tillbaka =)



Ja man fastar lätt framför Wii, kul med Super Mario där man kan spela flera samtidigt och hjälpa varandra. Bra för familjesämjan s



Wii fit som vi prövade hos brorsfamiljen var riktigt roligt det med, ganska fiffilurigt med personliga inställningar som passar på balansbrädan när man springer och allt man gör. Både kul att leka med och absolut något att träna med om man vill.

2010-01-09 @ 21:02:40
URL: http://trulsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0