Hon lägger märke till allt

Wilma och jag satt i soffan och kollade på tv(eller rättare sagt jag kollade på tv). Jag märker att hon tittar på något särskilt som hon är nyfiken på. Hon vrider och vänder på huvudet, lägger det på sne. Jag undrar vad det är hon tittar på så jag vänder mig om. Då ser jag att Jonas som sitter vid datorn har tagit på sig en tomteluva. Jag sätter Wilma på luvan och mycket riktigt så var det den hon hade fått syn på. Hon börjar genast undersöka den, särskilt det vita var intressant och Jonas ansikte var också lite roligt tyckte hon.

Men igår var det ju tjugonde knut så nu är väl julen slut. Allt vårt julpynt är undanplockat, nu är det bara julgardinerna som ska ner med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0