spel-kväll

Då var helgen slut igen, den har gått lika fort som vanligt fastän jag kanppt kommer ihåg vad jag har gjort. Först är det fredag och svisch är det söndag kväll igen. Konstigt.

Det har iaf varit en bra och lugn helg. Igår hade vi tv-spels kväll med några kompisar. Vi spelade wii och tittade på Robinsson finalen. Så glad jag blev när Hans vann, spelade inte så stor roll vem av de "utröstade" som vann bara inte någon från det andra laget vann så skulle jag blivit nöjd. En trevlig kväll med trevligt sällskap. 

Idag var vi hemma en liten runda hos mamma o pappa. Jag frågade efter receptet på pappas piroger. Men han har nog aldrig ens följt ett recept så att försöka få ur honom hur han gör något är inte lätt. Han säger:
Ta lite mjöl, lite bakpulver och lite mjölk osv. Inga exakta mängder precis.
När vi kom hem igen försökte vi oss på att baka. Det blev ju piroger och de smakade bra men de smakade ju inte som Pappas piroger inte och hans piroger är de godaste. Men vi får väl öva lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina smakade nästan som pappas ^^ fast var inte lika fina ;)

2010-03-09 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0