Var kommer alla saker ifrån?

När vi flyttade in i denna lägenheten var jag väldigt förtjust över det stora förvaringsutrymmet i klädkammaren. Där fick ju plats med massor!
Efter ett tag började det ju bli mycket saker där, så då satte vi in en hylla och vips så hade vi mycket plats där igen. Men snart blev ju den hyllan full och det började återigen hamna saker på golvet så det var svårt att ta sig fram. Så då köpte vi två likadana hyllor till. Nu blev det ju snyggt och fint igen och det blev mer plats för ännu mer saker.
Men nu är det ju överfullt igen och nu går det inte in fler hyllor eller annat. Men jag förstår inte var alla saker kommer ifrån. Känns inte som vi har köpt så mycket nytt.
Jag tror helt enkelt att alla saker växer och växer och växer lite i taget.  ;)

Borde nog ta och rensa någon dag. Igår lyckades jag iaf kränga på min bror ett bättre begagnat strykjärn. Jag ska försöka ge bort ett par vinterstövlar till min syster som jag inte använder. Och så ska jag nog lägga upp ett par stövlar på blocket som jag aldrig har använt. Sedan finns det nog endel skor och annat med för den delen som kan slängas. Problemet är att jag har så svårt för att slänga saker. Det kan ju komma till användning någon gång tänker jag. 
Jag kan ju alltid be Jonas om hjälp han tycker om att slänga saker.  

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Usch ja, frågar mig själv detsamma. Man samlar på sig saker hela tiden..hehe.

2010-01-27 @ 23:17:18
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0