EFIT 16:e juli

Ett Foto I Timmen den 16:e juli. Min sista semestervecka, och idag har vi varit i Halmstad.

Kl.09.20
Vi har precis stigit upp. Tittar ut genom hotellfönstret, ser ut att bli en fin dag.


Kl.10.20
Vi är tillbaka på rummet efter frukosten.


Kl.11.20
Dags att checka ut.


Kl.12.20
Vi är på stranden, bäst att smörja in sig.


Kl.13.20
Lite moln som skymmer solen korta stunder.


Kl.14.20
Vi är kvar på stranden, tar oss ett dopp då o då.


Kl.15.20
Promenad


Kl.16.20
Påväg in i Halmstad igen, lång bilkö


Kl.17.20
Jag har nyss ätit upp den här.


Kl.18.20
Stannat till på statoil och införskaffat "bra att ha saker" för att klara resten av bilfärden.


Kl.19.20
Vi är hemma hos mina föräldrar och hämtar Wilma. Tack för hjälpen =)


Kl.20.20
Hemma igen. Medan vi packar upp så gnager wilma på papperskorgen.


Någon minut senare

Jag är inte förvånad. Wilma ser lika oskyldig ut som vanligt.

Kl.21.20
Wilma o Jonas busar, jag sitter vid datorn


Kl.22.20
En dusch och lite efter sol är på sin plats nu.


Sen var jag trött och gick och la mig.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Vad mysigt att vara i Tylösand när det är så här fint väder. Har aldrig varit där men borde nog åka dit någon gång.

2010-07-16 @ 22:43:50
URL: http://elgeshima.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

Lustigt - där var vi mellan tisdag till torsdag;-)) Tylösand är inte fyskam inte!

Postat av: Annika

kikar in på din efit, tråkigt att semestern är slut

2010-07-17 @ 23:22:52
URL: http://joann.se/annika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0