Glasögon

Jag har tänkt väldigt länge att jag ska köpa nya glasögon. Men det blir lixom aldrig av. Så idag bestämde jag mig att nu ska jag minsann ta tag i det.

De glasögonen jag har ser jag knappt något med längre. Jag använder ju alltid linser, så glasögonen har jag typ tagit på mig när jag vaknar och går till badrummet och så tar jag på mig linserna istället. Men det kan säkert vara bra att vila ögonen från linserna ibland och då är det ju en fördel om jag har ett par galsögon som jag ser i.

Nu har jag alltså varit hos optikern och fått låna hem fyra par bågar. Det är inte lätt att välja, det tog lång tid innan jag kunde bestämma mig för vilka bågar jag skulle låna hem. Nu ska jag "bara" bestämma mig för vilka av de fyra jag vill ha, eller jag kanske inte vill ha någon av de.  
Svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0