Dags att koppla av!

Nu har jag semester!
Eller egentligen börjar min semester inte förrens på måndag, men jag är ledig på schemat fre,lör, sön. Så det blir tre extra dagar. Härligt! Vad ska jag hitta på i fyra veckor? Jag har inte planerat mycket. Men tiden kommer nog gå alldeles för fort ändå är jag rädd.

Innan jag gick från jobbet sa jag att nu kommer jag inte tillbaka, och att nu tar jag semester så de får inte ringa till mig i helgen. När jag precis hade hoppat på bussen så inser jag att jag har glömt en tröja på jobbet. Jag som var säker på att jag hade tagit den med mig. Tror att jag ska köra och hämta den ikväll annars kommer jag bara irritera mig på det.

Jag ska också hämta min dator som jag har lämnat in på lite service så nu hoppas jag att den är som ny lagom till semestern.


Kommentarer
Postat av: Siw

Vad gott .. Börjar min semester på midsommarafton och det ska bli så gott med lite ledigt .. Första gången jag har så här tidig semester och känns väldigt konstigt ..

2010-06-17 @ 19:02:41
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Det är väl bra att jag har fixat lite extra jobb åt dig så du har något att göra.

2010-06-17 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0