Härligt med semester

Yes, nu har Jonas jobb en bra tid framöver så nu kommer det nog rulla på =) Skönt.
Vi får däremot inte mycket semester ihop i år men det hade vi inte räknat med heller. Vi hinner nog hitta på lite ändå i sommar.

Jag har snart varit ledig i en vecka redan. Det är härligt att kunna ta dagen som den kommer och inte behöva stressa. Bara ta det lugnt och slappa.

Men man kan ju inte slappa hela tiden så igår var jag och tränade. Det behövdes nog för idag har jag träningsvärk i hela kroppen. Ändå var det inte så hård träning.
Min nya dräkt som jag har köpt var lite för stor. Så nu har jag slängt den i maskinen på 90 grader, så nästa gång jag använder den så är den nog lagom.

Nu ska jag ut på balkongen och fortsätta läsa i min bok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

2010-06-25 @ 01:17:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0