Letar bil

Idag har vi varit iväg hela dagen. Vi har varit i Halmstad och kollat på bilar. Vår bil börja bli gammal och vi har tänkt byta ut den. Visserligen gillar jag verkligen vår lilla bil men det är ju alltid roligt med något nytt. Vi hittade en bil som vi gillade båda två, så vi ska fundera lite på det och se vad vi kommer fram till.

Vi har ju kollat runt på bil här hemma också förut men inte hittat det vi är ute efter. Så fort man går in i en bilaffär här så kommer det fram en säljare och frågar om man vill ha hjälp. Innan man har gått ett varv så har det hunnit komma fram två till och fråga om vi behöver hjälp. 
De bilaffärer som vi besökte i Halmstad så fick vi till och med gå runt och leta och vänta läääänge innan vi fick någon hjälp. Att det aldrig kan vara lagom.  

När vi ändå var så nära Ullared så åkte vi till Ge-kås. Som vanligt så fattar jag inte hur det kan ha blivit så mycket i korgen när man kommer fram till kassan. Jag skulle ju inte ha något.

Liten trevlig dagsutflykt.

Kommentarer
Postat av: Siw

Ha ha, så är det väl ofta med GeKås at man kommer ut med betydligt mer än vad man hade tänkt sig innan man gick i n i affären ..



Svårt det med att hitta en lagom nivå i bilaffärer av någon konstig anledning ..

2010-06-13 @ 08:11:04
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se
Postat av: liten syster

thaha, du kan ge mig en bil :D



+ wilma är knasig. :S fåglar ska inte tycka om att ligga på rygg :)

2010-06-17 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0