Två tjejer på Media Markt

Två tjejer (vi kan kalla dem S och F) i 25-års åldern är i en affär och kollar på wii spel till sig själva.
F hittar ett som verka kul men det vet man ju aldrig innan, hon funderar en stund sen säger hon att vi kan väl fråga någon som jobbar här.

F: Hej! hur är detta spelet?
Försäljare: Ehm jo det är bra, jag har faktiskt testat det.
Försäljare: Vem är det till? (F tänker, det är de själva som ska spela men det är för pinsamt att säga)
F: Till min brorsdotter.
Försäljare: hur gammal är hon då?
F: ehm 11
Försäljare: 11!! ,utropar han. Då tycker hon det är för barnsligt!!
Tjejerna tittar på varandra och försöker låta bli att avslöja sig.

Försäljaren kommer med några andra förslag men inget riktigt bra.
F säger att hon får fundera lite och kolla vad brorsdottern har för spel.
De går mot utgången och säger tyst till varandra, tur att vi inte sa att det var vi som skulle spela det spelet. När de precis är påväg ut ur affären ropar försäljaren efter dem.
-Nu har jag hittat ett som kan passa!!
De vänder sig förvånade om.
Han räcker ett spel till F.
F tar emot det och vänder sig till kassörskan. Jag ska tydligen ha det här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0