En kväll med arbetskompisarna

Nu är jag trött och alldeles proppmätt.

Jag har nyss kommit hem från en trevlig kväll med arbetskamraterna. Vi har firat en som fyller år. Vi började kvällen hemma hos en arbetskollega, det kom en kvinna som säljer Mary Kay produkter och vi fick sminka oss med hjälp av hennes tips och råd. Jag som aldrig sminkar mig i vanliga fall, men det var faktiskt trevligt. Hon som fyllde år blev sminkad av denna kvinnan.
 
Sedan fortsatte vi in till stan till en restaurang och åt tre rätters middag, därav förklaringen till varför jag är så mätt nu. Men det var väldigt god mat.

Kul att träffas utanför jobbet för en gångs skull och prata om andra saker än sånt som hör jobbet till. Det behövs nog det också ibland.


Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig om att det är roligt att se arbetskamraterna utanför arbetsplatsen ..

2010-05-20 @ 09:32:37
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0