Joe Labero

Igår var vi och tittade på Joe Labero i Kristianstad.
Det var verkligen en bra och underhållande föreställning. Jag fattar verligen inte hur han gör, blir helt knäpp av att ens försöka lista ut hur han gör endel av tricken. Han trollade fram en gås från ingenstans, alltså en stor gås går ju inte bara att gömma i ärmen precis. Korttricken är jag också imponerad av och ja allt var bra. Helt sjukt! Men bra.

Vi har varit hos Jonas föräldrar i helgen. Idag var vi på vårmässa och hittade lite intressanta saker. Helen hittade en kotavla, söt liten ljusstake och notpapper. Själv nöjde jag mig med notpapper. Få se vad jag ska hitta på med dem, har någon idé men få väl se om och när det blir av.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0