Nackspärr

Sitter just nu med vetevärmaren runt axlarna. Jag har nackspärr, visste inte att det kunde göra så ont. Eller idag är det bättre, värre var det i fredags. Jag kunde knappt röra mig och hur jag än hade huvudet gjorde det fruktansvärt ont, så det var bara att försöka hitta det läget som gjorde minst ont. Dessutom jobbade jag med, så jag gick runt med en vetevärmare på jobbet hela mitt pass i fredags. Jag såg nog väldigt rolig ut, jag kunde inte röra mig som normalt heller. Men de var snälla och vi hjälptes åt med arbetsuppgifterna så det gick bra.
Som sagt har jag fortfarande lite ont men det har blivit bättre. Hoppas det går över tills imorgon.

Nu ska jag snart iväg och gradera upp ju-jutsu knattarna. Hoppas de är duktiga, men det är de säkert.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0