Gamla blogginlägg!

haha va kul! Jag fick för mig att jag skulle logga in på lunarstorm, det var evigheters evigheter sedan jag var inloggad sist. Jag blev riktigt förvånad över att jag ens kom ihåg mina inloggningsuppgifter.
Sist jag var inloggad var tydligen den 30:e juli 2008. Men jag vet att jag slutade använda lunarstorm innan dess.

Kul och läsa vad jag skrivit i bloggen där. Vi skaffade tydligen vårt autogiro till simhallen i början av 2007 (vi betalar in varje månad till simhallen så får vi simma hur mycket vi vill). Ojoj, så länge har vi haft det och jag vågar inte ens tänka på hur lite vi har simmat i förhållande till vad vi har betalat.

Fattar inte att tiden går så fort. Jag har nog blivit lite vuxnare sedan de blogginläggen,
hittade en annan sak som jag fortfarande håller med mig själv om.

"Igår spelade vi minigolf ute på evedal och jag vann....igen. Det var trevligt.
Vi klättrade upp i hopptornet, och jag fattar inte hur folk kan klättra upp högst upp och sen hoppa ner i vattnet. Det skulle jag aldrig göra! För det första så är det ju högt, för det andra är det vatten under dessutom kallt vatten och för det tredje så är det läskigt! "

P.S första meningen tog jag med bara för att reta Jonas :)

"obotlig tidsoptimist"

Det hade jag också skrivit i ett av inläggen.
Kanske inte helt obotlig bara nästan. Kommer ihåg det nu att jag var alltid i sista minuten till allting. Nu kommer jag iaf i tid till sånt som är viktigt.

Kul att läsa igenom vad jag skrivit i del blogginläggen, det var inte många men ändå.
Det är för övrigt därför jag bloggar, jag bloggar för min egen skull. Då kommer jag lättare ihåg vad jag har gjort. Om jag inte kommer ihåg det så kommer jag ihåg när jag väl läser det. Lite kul faktiskt.

Men om fyra fem år när jag vill läsa detta blir det mycket jobbigare. För här jag ju många fler blogginlägg att läsa igenom. Lättare om jag bara skulle skriva någon gång ibland.

Kommer också ihåg hur jag ofta satt upp halva nätterna och hela någon gång ibland.
Egentligen har jag blivit bättre på att lägga mig tidigare. Eller blivit tvungen för att jag börja jobba tidigt ibland. Men då kunde jag sitta upp länge och sent, och prata med folk över msn. Det var rätt trevligt, särskilt en person, vi höll kontakten länge och träffades IRl till och med. Häftigt, men nu var det längesen jag hörde av henne. Kanske skulle ta o skriva till henne någon dag. Men det var så längesen...
Det fanns en och annan nattuggla som jag också pratade med ofta, det var trevligt det med.

"Tror att min hjärna redan har somnat faktiskt."

Hehe, det skrev jag i ett inlägg sent en kväll när jag tydligen var trött. Det kanske passar lite nu med. Fast just nu är jag övertrött, så ge mig lite coca-cola nu så blir jag alldeles flummig.
Nä nu är detta inlägget långt nog, kommer aldrig orka läsa igenom hela om fem år ju.
För övrigt börjar jag jobba sent imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0