Har inte glömt allt

Snart är det läggdags, jag är trött. Har jobbat mellan kl 07- 13. Så inte så lång dag men ändå jobbigt att stiga upp halv sex på morgonen.

Var på stan en liten snabbis och köte en vårjacka. Hittade en ganska snabbt faktiskt =) Annars brukar det vara så att letar jag efter något speciellt så hittar jag inget jag vill ha. Men om jag inte alls är ute efter något särskilt så hittar jag hur mycket helst som jag vill ha.

Sen var det barnträning. Men det är ju påsklov och många är väl kanske bortresta men de flesta trodde nog att det inte var någon träning. Det kom nämligen bara tre stycken. Men det var kul, de fick prova på lite nya saker som inte är till bältena. De fick bl.a. kasta varandra och det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå. Så fick jag lite extra träning med.

Efter det hade jag ju min träning. Vi körde igenom alla kihon tekniker från vitt upp till blått. Det var nyttig repetition, jag är glad att jag faktiskt kom ihåg de flesta. Men måste plugga lite namn. Blandade ihop några. Behövs kanske lite finslipning på endel.  Graderingsdag är den 7:e juni fick vi veta idag. Inte så länge ju, tiden går fort. Kommer vara supernervös då.

Kommentarer
Postat av: pampam

Nej det gör inte alls ont att bränna näsan. jag var livrädd när jag satt i läkarstolen och skulle bränna näsan. att bränna sig gör ju svinont och då måste detta också göra det, men det känns ingenting, inte mer än att du känner att du har något uppstoppat i näsan ;-) så jag blev nästan chockad när läkaren sa att han var klar. Så det är absolut inget du behöver vara rädd för om du skulle behöva göra det någon gång.



Idag mår jag bättre, så jag är på bättringsvägen men ska vara hemma imån också. Sen hoppas jag att jag kan jobba torsdag iaf.

2009-04-07 @ 13:19:09
URL: http://pampam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0