Dagens skörd :P


Jag har varit ledig idag, men imorgon är det dags att jobba 10 timmar igen. Jonas och jag har plockat lite svamp idag. Vi hann inte gå så långt för jag skulle träna sen. Men vi hittade ändå lite kantareller och soppor. Vi hittade massa örsopp som jag inte vet om det är gott. Så de ska vi steka imorgon och se hur de smakar. Vi hittade så många på samma ställe, därför blev vi misstänksamma om de verkligen gick att äta. Så vi kollade upp dem i en svampbok, de ska inte vara giftiga men sega i konsistensen om de är stora. Så de små skulle vara bättre att plocka. 

Jag tränade en liten stund i eftermiddag. Vi tog det ganksa lungt och tränade inte så länge, men det är bra det med. Jag jobbar så många kvällar nu när det egentligen är träning så då får man träna lite extra vid andra tillfällen istället. Vi blir iaf inte ensamma på graderingen. Två till som ska gradera vilket känns skönt, känner man sig ju inte riktigt lika uttittad. Men det kunde gärna fått vara ännu fler som vill gradera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

- usch för svampar!

2009-08-28 @ 22:58:26
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0