Gradering till sommaren???

Har varit och tränat idag, först hade jag min barngrupp sen väntar jag en timme och efter det är det min tur att träna. Så det blir några timmar nere i dojjon på måndagarna. Då jag inte jobbar förstås.
Kul träning idag. När jag skulle gå hem frågar en mig om jag ska gradera till sommaren. Ehh njae det vet jag inte, någonting sånt svarar jag.
Det var väldigt längesen jag tog mitt blåa bälte så det är väl på tiden att sikta på nästa nu. Men det är egentligen bara den senaste tiden som jag faktiskt har funderat mer på om jag skulle ge mig på en gradering men inte vetat med vem. Eller vem jag ens skulle fråga.

Blev förvånad över att han frågade mig, trodde att han redan hade någon att gradera med, men tydligen inte. Så vi bestämde att vi skulle prata lite mer en annan gång och köra ihop lite å se hur det känns. Jag har inte tränat med honom förrut, och han är större och tyngre än mig. Så får väl se hur det går med kasten. 
Men eventuellt blir det gradering till sommaren. Då till brunt bälte isåfall.



bild googlad, och ommålad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0