Män som hatar kvinnor

Idag var vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor"
Den handlar om Lisbeth och Mikael som löser gåtan om vad som hände Cecilia som försvann spårlöst för 40 år sen.  

Jag tyckte faktiskt att det var en bra film. För en gångs skull är jag inte besviken på filmen, jag har läst böckerna med. Lisbeth var sig väldigt lik som jag hade tänkt mig henne i böckerna, tycker hon spelade den rollen bra. Däremot var det lite konstig att se Peter Haber som den rollen.
Det var en bra film, och jag längtar efter att få se nästa.

Den får  av fem.

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Den vill jag med se, blir kanske till helgen!

2009-03-09 @ 12:18:32
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0