Talang

Har kollat på talang på fyran. Ganska kul faktiskt.
Tyckte hunden som dansade var duktig. Den lilla tjejen som sjöng och dansade var ju hur söt som helst.
Han med diablon var också duktig! Försökte lära mig det en gång i tiden men hade väl inte tillräcklingt med tålamod. Men nåt trick lärde jag mig.
Det måste kännas rätt tråkigt att gå upp på scenen och sen få tre kryss och inte få göra färdigt sitt nummer som man har övat jätte mycket på. Usch! Men å andra sidan ska man väl vara nöjd att ändå ha kommit så långt. Kan tänkta mig att det är många som försöker komma med.

Jobbhelg igen så ska försöka lägga mig tidigt. Så det är väl snart dags för att äta och sova.
Imorgon kommer Jonas hem igen :D, han har haft skola tre dagar och har då varit i olofström.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0