Hunnit med mycket idag



Sunni och Wilma med lång hals


Dagen började med att vi gick bort till vårdcentralen, Jonas skulle ta bort en leverfläck. Det gick rätt fort, och smärtfritt (för min del iaf). Det som tog längst tid var nästan att vänta på att få boka en ny tid för att ta bort stygnen.

Sen gick vi bort till Växjöhem och frågade vad det kostar att tapetsera om i vardagsrummet. Hon skrev ut ett papper och sa, ni har rätt till omtapetsering i hallen, vardagsrummet och köket. Även få det ommålat i taket på toaletten och nya köksluckor i köket. Köket har vi också tänkt att det behöver tapetseras om. Så det var ju bra att vi får allt gratis om vi vill.
Vi beställde tapetsering i vardagsrummet, köket och nya köksluckor. Men det blir inte förrens någongång i februari- mars.
 
Vi sprang bort till Ica och hämtade ut min nya mobil. Fick en gratis från tre om jag fortsätter med mitt abonnemang. Tyckte det verkade bra, särskilt med tanke på att Wilma tagit bort två knappar från min mobil. Så det skadar ju inte med en ny då, men känns ändå lite onödigt att ha två fungerande mobiler. Jag brukar använda mobiler tills de helt enketl inte fungerar alls. Någon som vill ha en fungerande mobil? endast två knappar som saknas  ;)

Sen var jag på stan och klippte mig och färgade håret. Två olika nyanser i rött. Men inte jätte starkt rött utan lite lagom bara. Så jag blev nöjd.

Sedan tittade Jonas mamma och syster o en kompis till henne in en liten stund. De hade varit på stan och julhandlat.

Dessutom har jag hunnit slå in de flesta julklappar idag med. =)
 
Det jobbiga är att jag haft mer eller mindre ont i huvudet typ hela dagen. Vet inte varför. Men förhoppningsvis försvinner väl det när jag sover inatt. Imorgon ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0