Bohult

Igår följde jag med mamma, pappa och mormor till Bohult. Var inget som jag hade planerat utan mamma ringde och frågade om jag ville följa med och sa okej då kommer vi nu. Hehe jag som fortfarande hade pyjamas på mig så gjorde mig iordning lite snabbt. Det är så tyst och skönt ute på landet.
Vi lagade stuprännan och klippte gräset. och så var jag förstås ute och gick i skogen. Hittade både blåbär, hallon och smultron. *mums* Åt mig nästan mätt ju. Finns ju inget godare än färsa bär.
Så fikade vi där innan vi åkte hem.

När jag kom hem gick jag till Fia. De har flyttat till en ny lägenhet, stor och fin var den =)
och så spelade vi alfapet.

Sen var jag och hämtade tågbiljetterna till stockhom som jag hade bokat. Ska dit fem dagar i augusti. Så nu är allt fixat, hotell och biljetter bokade. Känns bra.

På kvällen gjorde vi våfflor, smaskens.




Kommentarer
Postat av: Siw

Åh, vad avundsjuk jag blir på att du ska åka till Stockholm .. Det är ju så fint där, men det får bli ett annat år för min del, varit där 2 somrar i rad så nu får det bli andra grejer att åka på .. Ha en bra dag

2008-07-13 @ 12:29:45
URL: http://tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0