såpbubblor

sitter ute på balkongen med datorn nu, men det är ju fortfarande väldigt varmt!

Var på mitt förr förra jobb och jobbade idag, på korttidsboendet. Det var så kul att komma dit och träffa dem igen.
Vi satt ute i skuggan på förmiddagen innan det blev för varmt och läste bamse och blåste såpbubblor. mysigt. Det var längesen jag blåste såpbubblor. De två som var ute med mig tyckte det var riktigt spännande, de fick STORA ögon och tittade intresserat på bubblorna hela tiden. Den ena skällde på dem också varje gång jag blåste ut nya. De är för goa de barnen alltså. Ja det var kul att få hoppa in och jobba en dag!

tror jag ska köpa hem lite såpbubblor till mig själv :P

Efter jobbet åkte vi till Öjaby och badade lite. Det var riktigt v armt och skönt i vattnet. härligt!
Det var ju inte ens kallt att doppa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0