Irriterad

Så irriterad man blir på vissa männsikor ibland!! Jag är ingen lätt irriterad människa och de som känner mig säger alltid att jag är så lugn av mig. Men grrr så irriterad!!
Visserligen sa jag inget så de märkte säkert inte det på mig på jobbet. Men jag är sån att jag säger aldrig ifrån. För snäll.  Inte hon jag jobbar hos som jag är irriterad på utan någon annan som va där. Den kunde ju själv prova på att jobba en dag så får den se hur mycket man hinner med. Man ska inte säga något när man inte vet hur det är.(Kallar dennna någon "den", vill inte säga för mycket) Tror faktiskt inte blommorna hade dött om de varit utan vatten tills imorgon. Dessutom kan ju inte jag veta ifall de hade vattnat bommorna igår eller inte. Den sa ju iof inget rakt ut men förstod ändå vad hon menade, inte bara blommorna utan några andra småsaker med.
Överreagerar jag? Vet inte men kändes som den klagade på mig, bakom en artig och vänlig fasad. eller nåt.
Jobbiga är att den är där imorgon med och otur nog jobbar jag imorgon med.
Men aja ska inte bry mig om vad den säger. Dessutom jobbar jag bara imorgon med sen ledig därifrån några dagar. Sen jobbar jag bara nästa vecka med. Så jag överlever nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0