Jobbat ikväll

Tänkte att jag skulle ta och skirva något här nu men inser att jag är för trött. Ska lägga mig snart.
Kom hem från jobbet nyss gick bredvid idag med och på fredag ska jag jobba på "riktigt", nervöst.
Imorgon ska jag upp tidigt och jobba på mitt "vanliga jobb". Bara två veckor kvar där nu, 7 jobbdagar.
Känns konstigt och tiden har gått så fort. Hoppas verkligen för hennes skull att hon har fått tag i två bra personliga assistenter. 
Har egentligen varit skönt med fasta arbetstider och slippa jobba kvällar. 
Men denna vecka jobbar ju jonas kväll så då är det ju egentligen bra att jag också ha kvällstur så får man ju förmiddagen tillsammans.
Jag ångrar inte att jag sa upp mig men det känns lite konstigt att tiden har gått så fort, och nu har jag ju lärt känna henne bättre och hon mig så då flyter ju arbetet på bättre. 
Men det blir spännande att jobba på det gruppboendet i sommar. Sen får man väl se vad som händer till hösten. Men något dyker väl säkert upp =)
Sen är jag glad för bussarna verkar gå perfekt  ut dit och stannar precis i närheten av jobbet. De går varje hel o halv timme och är där några minuter innan. Så jag hinner väl till jobbet prick. Gäller att de inte är försenade bara men hmm det är de nog ibland tyvärr. Kom prick kl 14 till jobbet idag men då hoppade jag av en station för sent. Så det ska nog funka. I hope.

Enhetschefen från gamla jobbet ringde till mig idag också och frågade vad jag gjorde i sommar. Hon behövde en person två veckor till en liten kille. Så undrade hon om jag kan tecken så antar att han använder det också. Hade varit jätte kul att få jobba med honom tror jag! Men jobbar ju hela sommaren så tyvärr kunde jag inte. 
Så finns det någon som är ledig v 27 o 28, kan tecken och bor i Växjö så kan ni få telfonnr. :P

Nä läggdags. 
Godnatt

 

Kommentarer
Postat av: felicia

har svarat på din fråga i bloggen =)
(H)

2008-05-21 @ 22:09:13
URL: http://flaajsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0