Förlängning

Nu har jag fått förlängning på mitt vikariat, chefen ringde till mig idag och sa det. Men eftersom hon inte fått in den andras tjänstldighets ansökan än eller vad det var så vet hon ju inte hur länge hon har sökt igen, därför har hon bara förlängt mitt tre månader än så länge. Men det var ju bra. Ska bara skriva på papprena med.

Jag har jobbat helgen nu, och ska jobba idag med och resten av veckan Mån-lör. Alltså har jag jobbat 8 dagar i rad på lördag. Men skulle ju egentligen varit ledig både tis och nästa lördag. Så jag får väl skylla mig själv,  de ringde från mitt förra jobb och undrade om jag ville jobba några dagar. Så då sa jag att jag kunde jobba då. Men på onsdag slutar jag ganksa tidigt iaf.
Men hade ju behövt vara ledig på lördag och julpynta till första advent. Oj vad tiden går fort! Men det får väl hinnas med det också.


Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig om att tiden går fort, för att inte säga väldigt fort .. Kul att du fårr förlängning på sigg vikariat och säkerligen kul att hoppa in på ditt förra jobb, om inte annat för variationens skull .. Hoppas du får en bra vecka trots mycket jobb

2008-11-24 @ 18:30:27
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0