Grattis Mela!

Idag var jag hos Catta en liten stund och tittade på bebisen. Så söt han va! och så pytte liten. Tänk att man har varit så liten. Hann bara vara där en kort stund. Men det var kul att få se honom =)

Sen firade vi lillasyster som fyller 16 år idag. Tårta o presenter som jag tror hon blev nöjd med.
Sen hade Erik lärt sig några nya kort-trick som han var tvungen att visa ;)
Och så spelade erik, jag o mormor rödskägg, det gjorde vi ofta förr. Rödskägg och femkort.

Nu ska jag hålla mig vaken en timme till. Jag har haft bilen idag så jag ska hämta Jonas sen.
Imorgon skulle jag varit ledig men ska jobba på mitt förra jobb som assistent.

lite bilder med:
Tårta, Mela, Erik, pappa, mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0