kålpudding.

Nu ska jag snart till jobbet. Måste bara äta lite först med. Har inte gjort så mycket nu på förmiddagen. Men jag har lagat mat som står i ugnen. Kålpudding, tror aldrig jag har ätit det förrut. När jag jobbade på mitt förra jobb för någon vecka sen så lagade jag det till henne. Tänkte att jag måste prova att göra det hemma en gång och se om det är gott ju. Kålpudding är väl typisk svensk husmanskost? Eller ja förr var det väl säkert vanligare, tror inte det är så vanligt nu. Eller. 
Får väl se om det är gott, tror det är färdigt nu.

Kommentarer
Postat av: Pampam

Så gott! Det är nog inte så vanligt idag som förr, men vi lagar det.

2008-09-07 @ 20:43:24
URL: http://pampam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0