Ett paket kommer lastat med...



Jag var "tvungen" att beställa lite pärlor för ett tag sen. Eftersom jag insåg att en rosa färg inte kommer räcka till hela duken som jag håller på att pärla nu. Och när man ändå beställer kan man ju lika gärna passa på att köpa lite andra pärlor med. 

Idag när vi var ute och promenerade så passade jag på att hämta ut paketet. Alltid lika kul att hämta ut paket.

Ikväll har jag pärlat lite, får väl se när duken blir färdig. Den kommer iaf bli lite större än vad jag trodde att den skulle bli.


Kommentarer
Postat av: Junibarn

Men åh vad kul att pärla! Har verkligen inga skills på det, men det är en skön sysselsättning. :) Var får du tag i alla pärlor?

2009-04-20 @ 19:34:20
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0