Till Göteborg

Imorgon åker jag till Göteborg med jobbet. Vi ska vara där torsdag-fredag. Är lite halv nervös, rädd att jag ska glömma ta med något viktigt eller försova mig eller... Men det kommer säkert gå bra och bli roligt. Jag har inte jobbat där så länge så har aldrig åkt iväg med mina jobbarkompisar tidigare. Så det blir nog kul.
Tåget går kl. 06.57. Tidigt! Men det är iof inte tidigare än när jag jobbar morgon, då börjar vi ju sju. Men får nog ändå stiga upp lite tidigare än vanligt, så man slipper stressa och vara säker på att inte missa tåget.
När vi kommer fram så ska vi checka in på hotellet och äta lunch där. Sedan ska vi på studiebesök.
På kvällen är det bokat mat och underhållning till oss. Undra vad det blir för något.
På torsdag ska vi jobba i grupper lite, kommer inte ihåg med vad. Sedan på eftermiddagen har vi tid att göra vad vi vill innan vi ska hem med tåget igen. Då blir det nog shopping på stan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0