Grattis Pappa!

Happy-Birthday-Balloon-Bouquets.jpg picture by jackiw
bild googlad

Idag fyller pappa år. Så vi va hemma en liten stund och fikade. Det var svårt att komma på vad jag skulle köpa för present till honom. Tillslut blev det en rattmuff och några tia-lotter.
Från september till maj, är det en familjemedlem som fyller år. (Förutom dececmber men då är det ju julafton.) Så det blir en födelsedag varje månad, plus att lite kompisar och så fyller ju också år. Men så är det ju, är väl så för de flesta.  Bara så svårt att komma på vad man ska köpa. Men det är ju trevligt att få en orsak till att träffas hela familjen. Blir inte direkt av annars.

Tror faktiskt jag ska lägga mig i soffan och kolla på Melodifestivalen sen. Jag har ingen koll alls på vilka det är som ska sjunga ikväll men det märker man ju.  

Kommentarer
Postat av: kiki

Ja, man kunde ju inte slita sig från programmet! :)



Hihi hälsa grattis till pappa från mig! ;) vem nu jag är...? jaja.. haha :D

2009-03-09 @ 22:35:06
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0