Fredag

Ojoj så dålig jag blivit på att uppdatera här.
Jag märker skillnad mellan att jobba 83% och 100%. Jag jobbar längre dagar, och fler dagar. Inte så konstigt ju men jag märker att jag inte har lika mycket tid över. Men jag vänjer mig nog snart och det blir ju trevligt när lönen kommer =)

Men nu är jag ledig hela helgen =)

Våra köksluckor fick vi i Tisdags tror jag det var. Så nu är allt färdigt. Vi fick finare knoppar på köksluckorna nu än vad det var förut. Annars ser det ungefär lika dant ut men lite nyare och renare.


Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig om att det är stor skillnad på att jobba från det du gjorde innan 83 procent till en heltid .. Har pendlat en hel del i tid de senaste åren och hade gladerligen gått ner tid om jag/vi klarat av det ekonomiskt .. From med 1 oktober i år har jag min heltid hos en och samma brukare och det känns verkligen i kroppen av att man jobbar så mycket som man gör och jag fattar inte hur de som har småbarn hemma orkar med att jobba heltid inom den detta och samtidigt ha ork till hem och barn

2009-10-19 @ 15:32:16
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0