Måste fundera på saken

Igår var jag och tränade igen. Kul träning.
Efteråt så ber en att få prata med mig. Han säger att styrelsen har kommit fram till att jag skulle passa som barnansvarig i klubben. Så han undrar ju om jag kan tänka mig bli det.
Jag blev ju tillfrågad om det för något årsedan med men då tackade jag nej. Nu vet jag inte riktigt, funderar på om jag ska tacka ja. Har varit barninstruktör så pass länge nu så känns väl som det skulle gå bra. Dags att dra sitt strå till stacken. Men jag ska tänka lite till innan jag bestämmer mig.

Sedan så kom en annan fram till mig och frågar om jag vill hjälpa henne gradera upp till blått bälte. Alla andra grönbältare som ska gradera har redan parat ihop sig så hon behöver ju någon att gradera med. Så jag blir kastdocka kallas det, eftersom det inte är jag som gradera.
Jag sa att det nog går bra. Men nu har jag funderat lite på det med, det krävs ju ändå att vi tränar mycket ihop isåfall så det blir en bra gradering och det krävs ju tid. Jag vet inte om jag har tid och ork. Så jag får väl se hur jag gör därmed.

Det blev bara massa mer jobb för att jag gick och tränade igår ;)
Nä men det är väl kul att folk litar på mig och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0