Träning- snart dags

Idag har jag tränat igen. Först höll jag i barnpasset sedan direkt efter tränade jag själv.
Snart dags för gradering, på lördag gäller det. Då får man se om det blir ett brunt bälte eller inte.
Nu har vi tränat hela sommaren och det kändes riktigt bra idag på träningen, så jag hoppas det kommer gå bra. Vi hann köra igenom allt och hade bra tempo och så repetition av gamla tekniker och till och med namnen har fastnat nu, de flesta iaf. Ska träna på fredag med, sen är det dags. Det ska bli kul och spännande men jag börjar bli lite nervös. Hoppas bara att ingen svininfluensa eller förkylning hinner drabbar mig innan, men jag ska nog kunna hålla mig frisk tre dagar till.

Nu ska jag kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0