Tränat- ont i foten

Jag hade tänkt att jag skulle träna lite över julen men så har det ju inte blivit, inte varit där på en enda träning. Men idag satte terminen igång igen och då var jag där.
Terminens första träning slutar med en mörbultad fot.

En kille råkade landa med sitt knä på min fot, i fart. *Aj* Han frågade hur det gick och frågade om vi skulle kyla. Äsch säger jag det är lugnt och så fortsätter vi. Men när jag gick till bilen efter träningen kände jag att det gjorde ganska ont och jag haltade. Det kändes bättre igen när jag kom hem och tog av mig skorna. Så det var nog mest att de tryckte på. Nu gör det inte så ont längre bara lite men det är blått, men å andra sidan har jag mest suttit still sedan jag kom hem. Hoppas det lägger sig lite tills imorgon. Bara det inte blir värre, då kan jag ju inte jobba. Men jag tror inte det är någon fara.

Men annars var det en rolig träning. På onsdag sätter barnträningen igång med. Snart rullar allt på som vanligt igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0