Facebook

Farligt med facebook, på senaste tiden har jag börjat logga in mer och mer där. Jag uppdatera statusen där och så glömmer jag bort att blogga här.

Inte för att det händer så värst spännande saker.
I fredagskväll var jag ute med jobbarkompisarna och åt. Det var god mat och trevligt.

Hela helgen har jag varit på barninstruktörskurs (ju-jutsu). Så nu har jag fått min licens förlängd =)

Vi tyckte vi hade så god tid på oss när vi körde dit. Vi kom fram i god tid också, körde runt och letade lite, sen när vi äntligen hittade så var det ingen där. Låst och bara folk med innebandyklubbor såg vi.
Vi blev tvungna att ringa kursledaren och fråga var de höll hus. Det visade sig att de var på ett helt annat ställe. Efter lite mer letande och guidning kom vi äntligen fram, något försenade.

Mycket kom jag ihåg från förra gången jag gick utbildningen. Det som jag tyckte va bäst va praktikpassen, mycket bra. Imorgon på träningspassen kommer jag tänka på balansbrytning och kraftcirkel. Barnen ska snart gradera så jag ska inte peta för mycket i deras tekniker, men när jag själv tränar efteråt ska jag tänka efter vad jag gör för något.

Nähä undra om jag ska logga in på facebook igen och se vad folk äter för något, vad de gör, vilket tv-progrma de tittar på, hur läggningar med barn går, hur många som är förkylda. Vilka som är trötta, glada, ledsna, ska jobba osv. Folk som jag knappt känner. Konstigt fenomen det här med facebook egentligen.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Facebook är beroendeframkallande. Jag har ständigt Facebook öppen i en särskild flik i min webläsare. :)

2010-12-07 @ 22:40:56
URL: http://www.ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0