Vad sysslar de med?

En söndagskväll för ungegär en månad sendan fick jag ett sms från Folktandvården att jag hade tid på måndag kl 8. Jag blev förvånad för jag hade inte fått någon kallelse. Jag skulle jobba på måndagen, så det var bara att ringa på måndag morgon och säga att jag inte fått någon kallelse och att jag inte kunde komma.
Jag fick en ny tid, idag kl 8.45.
När jag kommer dit och anmäler mig i receptionen, visar det sig att jag inte har någon tid idag, utan en torsdag i oktober!! Va nä det stämmer inte sa jag, jag är säker på att hon sa idag. Hon i receptionen sa att hon kunde se i datorn att tiden hade ändrats förra veckan. Nej sa jag det var i augusti någon gång, sen såg hon det också att jag ringt i augusti. Konstigt varför står det så då undrade hon.

Nu fick jag iaf en ny tid igen. Hoppas det blir rätt. Inte för jag har någon brådska till tandläkaren precis, men tråkigt att åka dit i onödan.
Jag som var så trött idag på morgonen, hade gärna sovit lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0