Påsken

I fredags efter att jag jobbat åkte vi direkt till Jonas föräldrar och stannade där tills sent på söndag. Härligare väder kunde man väl inte önskat sig. Så vi har passat på vara ute mycket. Wilma har också fått vara ute en del. Vi bar ut hennes bur. Massa godis och god mat har jag ätit, och första gången för i år har vi grillat.

Jonas sa han skulle doppa sig när vi gick förbi en sjö mitt ute i ingenstans, men han fegade ur och doppade sig bara upp till knäna. Jag la mig på bryggan för att vila 5 minuter. Men jag råkade somna. Alldeles tyst och stilla förutom djuren, vattnet och vinden. Inte en människa eller bil på flera kilometers håll. Det är härligt!!

En bra helg har det varit!

Även jag har börjat upptäcka fördelarna med sånna platta nymodigheter som typ Iphones. Men nja, jag gillar fortfarande min snälla mobil som tål att tappas i snö, vattenpölar och stengolv flera gånger om. Det tror jag inte de nya platta telefonerna skulle klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0