Snö

I måndags var det väl som det snöade och allting blev vitt o fint. Nu regnar det och det är väl ingen snö kvar typ.
Jag tycker det är rätt mysigt med snö egentligen. Det ska ju lixom vara snö på vintern. Det blir så vitt o fint och vintrigt. Men det behöver ju inte bli så kallt som de två sista åren, ett par tre fyra minusgrader räcker nog.

Igår var jag på Ikea med två kollegor. Det var trevligt men jag köpte inte så mycket. Två nattdukslampor blev det bl.a. som jag tyckte var fina. Det har vi inga så det behöver vi ju, iaf om man frågar mig. Har inte packat upp dom ännu, det kanske jag ska göra innan jag lägger mig.

Vi fick vårt nya schema igår med. Jag blev jätteglad. Är mycket nöjd med det, tror jag iaf. Måste jobba igenom det en gång för att se hur det är men det såg väldigt bra ut. =) Bra chef som lyssnar på en. Det var mer jämnt fördelat nu, och verkade som han hade lyssnat på allas önskemål. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0