Hockey!

Igår var vi och tittade på hockey igen, den här gången med hela familjen Erlandsson.
Det var trevligt.
Innan hockeyn var vi ute och åt. Efter bar det av till vida arena.
Tråkigt bara att Lakers förlorade.(efter straffar) Tycker faktiskt att domarna är lite orättvisa.
Jag börja tycka det är spännande med hockey.... hade jag aldrig trott om mig själv!

Idag var det knattegradering i ju-jutsu. Jag som graderade dem.
De var faktiskt väldigt duktiga, de lyssnade och gjorde det dem skulle. Duktigare än jag väntat mig. Så skönt när de lyssnar och gör som man säger.

Imorgon är det måndag igen. Mycket jobb denna veckan som kommer.
Så därför vore det nog en bra idé att gå och lägga sig nu. Och låta bli att öppna boken som jag läser.
"Om jag kunde drömma" men den är ju så bra :)

Dessutom tycker jag det är tråkigt att lägga mig när jag ska upp tidigt. Men det är väl då man ska lägga sig tidigt.

Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: helene

Tack för i lördags det var riktigt roligt och jag kan oxå tänka mig att gå på fler matcher framöver,,,

Ja att lägga sig i tid är alltid svårt,,,

Ha det så gott kram Helene

2011-12-13 @ 01:30:05
Postat av: Siw

Hockey har jag inte varit något fan av med kan tänka mig att det är betydigt roligare att se det i verkligheten än på Tv

2011-12-15 @ 09:10:09
URL: http://www.pyssligfunderare.bloggsida.se
Postat av: Emelie

Vad roligt!!! =D

2011-12-15 @ 09:23:36
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0