blää så tråkigt!!

Jag är sjuk! Jag hatar att vara sjuk.(okej det är väl ingen som tycker om det).
När jag är sjuk tycker jag synd om mig själv och jag tycker att alla i min omgivning också ska tycka att det är väldigt synd om mig. Så försäkerhetsskull sa jag till jonas "Du ska tycka synd om mig nu". Vilket han iof redan gjorde. Senare ringde jag och beklagade mig för mamma också. Även min bror ringde jag till och pratade en liten stund med.  

Allt som jag kunde tänka mig behöva för att överleva dagen skrev jag upp på en lapp och så var Jonas och handlade. Så jag är utrustad. Men det är tråkigt!!! Jag orkar inte ens sitta vid datorn...nu har jag gjort en kraftansträgning ändå.

Idag mår jag lite bättre än igår, igår hade jag nästan 39 graders feber. Idag har jag inte lika mycket feber men är helt slut ändå. Jag mår illa lite då och då, men har inte spytt så jag antar att jag inte har någon influensa. Men av vanlig förkylning har jag aldrig haft så hög feber innan, så jag vet inte vad det är jag har för nåt. 

Bättre att jag blir sjuk nu än senare iaf. 

Nu ska jag väl återgå till soffan. Igår var det ju faktiskt lite bra program på tvn. Idag blir det värre verkar inte vara något som intresserar mig. Jag får väl kolla på handbollen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0