Efter en lugn helg följer en spännande måndagskväll?

Efter en lång dag på jobbet så ska jag köra direkt till träningen. Jag hör hur det "klunkar" i däcket. Efter en stund drar det väldigt mycket åt vänster. Inte bra förstår jag ju men fattar inte vad felet är. När jag kommer fram till simhallen är det en väldigt massa bilar som cirkulerar omkring och leta efter lediga p-platser. Efter säkert 10min. letande så hittar jag ett ställe att ställa bilen på. När jag hoppar ut ser jag att det är punktering på bilen! Ajdå!
Jag fick ta bussen hem, jonas ska byta däck och imorgon får vi väl åka iväg med det söndriga.

När jag äntligen har hittat parkeringsplats och går ner för att träna möts jag av väldigt många tränande barn! De säger till mig att det blivit dubbelbokat. Vi skulle haft två olika ställen att vara på men nu hade vi bara ett, och det var inte bara idag utan tydligen hela terminen.  
Och många barn + många barn = Väldigt många barn!
Jag som hade pusslat ihop allt så bra.
Det är såklart roligt att det är så många som det är som vill träna.

Nu tänker vi så det knakar för att komma på en bra lösning!
Den senaste idén var bra så jag tror att det kommer fixa sig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0