Helgen

Så var det snart måndag igen. Undra hur det gick till.
Men snart är det fredag igen och det ska bli kul :)

Vi har investerat i en ny micro. Microvågsugnarna har också gått fram i utvecklingen märkte jag, finns ju hur många knappar som helst på en micro. Vi valde en vanlig enkel utan massa knappar. Jag har inte hunnit prova den än men jag tror den ska fungera bra även att den inte har så många knappar.

Igår fick jag besök från Älmhult, trevligt.

Idag har jag varit på klubbens årsmöte, det gick bra. Vi avslutade mötet på Akropolis, god mat.

Vi har också hunnit städa och plockat undan lite så nu är det riktigt fint här i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: helene

Låter som en härlig helg, trevligt med besök..

Ha en skön måndag kram Helene

2011-03-21 @ 13:14:03
Postat av: helene

En härlig helg har ni haft och alltid trevligt med besök. Ha en skön måndag kram Helene

2011-03-21 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0