Ledig fredag

Idag fick vi besök av Jonas kompis och hans dotter. Då passade jag på att slänga ihop en persikopaj.
Sedan åkte vi ut till Grand Samarkand och handlade lite. Till och med Jonas köpte sig två klädesplagg. Kul med lite nya butiker i Växjö. Efter det var vi hungriga och åkte ner till stan och åt lite gott. Därefter tog vi en promenad ute på Öjaby.
Som alltid när jag inte behöver stiga upp tidigt så sov vi länge idag på morgonen, eller förmiddagen kanske det heter.
Bra dag tycker jag!

Förra helgen, på valborg var vi hos Annelie och Henrik. Jag fick syn på en fin svan som jag inte såg vad det var för material. Så jag var tvungen att öppna och kolla. Det var av papper och hon hade gjort den. Så nu håller jag på att göra en likadan, tyckte det var väldigt häftigt. Typ som origami men ändå inte. Jag behöver vika typ 500 bitar och sen ska de sättas ihop, nästan som lego, till en svan. Få se om jag orkar och lyckas. Häftigt iaf.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur går det med svanen då? förväntar mig snart en bild av den på bloggen. :) (själv är jag ju för lat för att fota... )

2011-05-09 @ 21:17:52
Postat av: Sunni

Hihi jadu, jag har inte kommit alls långt ännu. Så lagom till jul kanske jag är färdig ;)

2011-05-10 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0