Penna

Pennor kan vara:
alldeles totalt ointressanta
kasta ner på golvet direkt intressanta
ta sönder på en minut intressanta
skala sönder intresanta
gnaga sönder i bitar intressanta
sitta och pilla med länge intressanta

Ja allt från tio sekunder till 20 minuter kan Wilma underhålla sig med en penna, beroende på vilken penna och Wilmas humör. Idag var det väldigt kul med en och samma penna säkert 20 minuter. Vilket jag tycker är skönt för då vet jag var jag har henne. Från början var ju hela pennan röd, nu har halva blivit silvrig :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det känns som att ni behöver ett stort lager med pennor...

2011-05-18 @ 17:41:23
Postat av: Siw

Pennor är en enorm förbrukningsvara hos er antar jag :)

2011-05-18 @ 21:27:40
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se
Postat av: Sunni

Ja ett tag när vi gav henne nya pennor att ta sönder hela tiden gick det åt endel. Men nu ger vi henne inte pennorna, utan hon tar dom när vi lämnat kvar på bordet. Så det är inte varje dag hon får någon.

Har man tur så går de att använda även efter Wilmas behandling. :)

2011-05-18 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0