julpyntat

Nu är julgardinerna upphängda, adventsstjärnor o adventsljustakar framme och lite tomtar också. Fixade det igårkväll. Mysigt, men jag tycker ändå inte att jag har fått någon julkänsla ännu. Kanske är för att snön fattas. 

Ikväll blir det lite fest här. Blir trevligt att träffa kompisarna :)

Igår var vi på Volvo. Jonas skulle dit och skriva lite papper. Han kan ju inte köra bil ännu för axeln så jag fick vara chaufför. Sen fick jag se hur det ser ut där han jobbar, det var spännande tycker jag. Har ju själv aldrig jobbat på någon industri. Så nu vet jag hur pallplocket, monteringen och hur vissa delar av en dumper ser ut och truckarna som de kör. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0