Malmö


I helgen som gick kändes det som att vi hann med en heldel. 
Egentligen var planen en annan från början.

I fredags tog mamma och jag tåget till Malmö och hälsade på min bror. Har inte varit och hälsat på han sen de flyttade dit, så det var väl på tiden. Vi tittade på deras lägenhet, riktigt mysig lägenhet. Sen var vi ute och åt och tittade runt i lite affärer.
Vi sa till Mamma att höra om inte hennes kompis kunde komma och fika med oss. Vilket hon kunde. När jag och min bror var små tyckte vi alltid att det var så roligt när hon skulle komma och hälsa på. Så det va trevligt att träffa henne.
En väldigt trevlig dag i Malmö helt enkelt!

I lördags var Jonas föräldrar och bror här. Trevligt det med. 
Hans bror sov hos oss till i söndagen.

I lördagskväll hann vi också med att åka och hälsa på ett par kompisar.
Inte ofta man hinner träffa nästan hela våra familjer på en och samma helg plus kompisar :)

Vi var på bio i söndags och såg "En gång i Phuket". Hyffsat bra film, jag hade högre förväntningar men den var bra ändå. 

En effektiv helg helt enkelt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0