Bohult

Idag följde jag med mormor till Bohult, vår sommarstuga. Vi var där några timmar bara och tittade till det. Alldeles perfekt dag för att åka dit, solsken och alldeles lagom varmt, hur skönt som helst!
Vi räfsade upp lite löv och rensade landen. Jag är inte så bra på det där med att veta vilket som är ogräs och vilket som ska vara kvar, så hoppas inte jag tog bort fel grejjer :)
Så hade ju mormor med sig lite matsäck också *mums* Smörgåsar smakar alltid hunra gånger bättre där än hemma.
Så tyst och skönt därute, ligger långt ut på landet. De enda ljuden man hör är ljuden från fåglar och olika insekter, inte massa annat brus från massa bilar och liknande som i stan. Det är så fridfullt. Har alltid trivts där ute i skogen, trots att det inte finns något särskilt att göra. Men jag tycker om att gå i skogen.

Tänkte jag skulle försöka packa och städa lite nu. Måste packa färdigt det mesta nu i helgen för på måndag jobbar jag och på tisdag jobbar jag också och vi åker på tisdag kväll =)

Ska nog titta lite på talangjakten ikväll och se om det är några duktiga med. Tycker det är lite roligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0