Tisdag. Everest på liv och död.

Ska snart kolla på tv men tänkte ta och skriva lite först =)

Har jobbat några timmar idag, eller ja gått bredvid mellan kl 7-11. 
Det kändes bra och tror nog att det blir bra. Fick tjuvtitta lite på sommarschemt med, det var inte färdigt så jag har inte fått det än. Men som det såg ut nu kommer jag bara jobba några få dagar i juni och sen jobbar jag  jätte mycket hela juli och början av augusti. Sommarcheman som vikarierna får är ju aldrig bra men det hade jag redan räknat med ändå så det var ingen överraskning.

Jag har skickat iväg några jobbansökningar idag med, måste ju göra något efter sommaren med. Men just nu verkar det inte finnas särskilt många lediga jobb som vårdare men det kommer väl mer i slutet av sommaren.

Var ute med Annelie förut idag och pratade lite.
Sen har jag varit och tränat med, eller jag som var tränaren. Har inte varit där på tre veckor känns lite dumt men har sagt till dem att jag inte vet hur mycket jag kommer kunna hjälpa till eftersom jag jobbar, och har jobbat tre tisdagar i rad nu så. Men vi är ju två stycken så det har ju gått bra ändå.

Nu ska jag kolla på everest på liv och död, på discovery. Tror det heter så iallafall. Måste se om han som bröt armen överlever. Inte lätt att klättra ner från mount everest med en bruten hand! Tillräckligt svårt utan att vara skadad. När man har kommit upp på toppen har man ju bara kommit halvvägs. Tror de sa att 80% av alla olyckor händer på nervägen. Modiga o vältränade människor. Någon mer som sett det programmet någongång? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0