Helt slut ...

Helt slut är jag nu, särskilt i vänster arm. Kommer ju inte kunna röra mig imorgon, eller övermorgon blir nog värre. Har varit och tränat ju-jutsu idag, första gången för terminen. Det var jobbigt och kul. Vi körde lite slag med mits och handskar, lite olika kombinationer. Det var nybörjaruppvisning idag med så var där och tittade och fick en kamera i handen :P Så får väl se om det blev några bra kort. Kul o träffa Catta också, blir inte att man ses så ofta när vi inte tränar ihop eller har någon barngurpp ihop ju.

Har varit och jobbat idag med på mitt gamla jobb. Sen när jag skulle gå hem kom ju den andra assistenten och löste av mig. Hon sa att hon måste vara hemma ons, tors. med sin son som är sjuk. Då frågade de ju mig om jag kunde jobba de dagarna. Så nu ska jag jobba onsdag och torsdag med hos henne.  Imorgon och på lördag ska jag jobba på mitt "vanliga" jobb. Så det blev inte mycket ledigt denna veckan heller. Nästa vecka börjar jag jobba på schema.

Var ute med Annelie på promenad med efter jobbet, alltid trevligt. Det var ju varmt ute idag! skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0