shoppat

Dagen har gått alldeles för fort idag. Har inte gjort nåt nyttigt alls som typ städat. Jonas var och lämnade in bilen i morse. Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning och tog bussen till stan. Var på Jc och köpte ett par jeans och två t-shirtar. Vi gick till bilhandlaren och hämtade bilen. (ganska långt att gå). Åkte till stadium där jag hittade fler jeans och köpte två par jeans till. Inte planerat att jag skulle köpa tre par jeans idag, hade tänkt mig ett par. Men kanske lämnar tillbaka ett par som jag efter närmare omtanke inte är så nöjd med. Sedan åkte vi tillbaka till jc och hämtade jeansen som de hade lagt upp till mig, hem och lämnade kassarna och hämtade inköpslistan som vi hade glömt hemma. Åkte tillbaka till samarkand och handlade massa mat. När vi kom hem var vi hungriga och lagade middag, tacopaj.
Tog en liten tupplur efter att vi ätit. Fattar inte hur jag kan bli så trött efter att jag ätit, jag kan somna på mindre än fem minuter bara jag lägger mig ner.

Nu ska jag kolla lite på tv och sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0